1. John 5:41 Δόξαν παρὰ ἀνθρώπων οὐ λαμβάνω (I receive).
2. Matt 13:34 ἐλάλησεν (he/she/it spoke) ὁ Ἰησοῦς ἐν παραβολαῖς τοῖς ὄχλοις.
3. Mark 1:5 καὶ ἐβαπτίζοντο (they were being baptized) ὑπ' αὐτοῦ ἐν τῷ Ἰορδάνῃ ποταμῷ (river).
4. Mark 1:9 ἐν ἐκείναις (those) ταῖς ἡμέραις ἦλθεν (he/she/it went) Ἰησοῦς ἀπὸ Ναζαρὲτ τῆς Γαλιλαίας.
5. Mark 3:7 Καὶ ὁ Ἰησοῦς μετὰ τῶν μαθητῶν (disciples) αὐτοῦ ἀνεχώρησεν (he/she/it withdrew) πρὸς τὴν θάλασσαν.
6. John 3:17 ἀπέστειλεν (he/she/it sent) ὁ θεὸς τὸν υἱὸν εἰς τὸν κόσμον ἵνα ... σωθῇ (he/she/it might be saved) ὁ κόσμος δι' αὐτοῦ.
7. Mark 2:27 τὸ σάββατον διὰ τὸν ἄνθρωπον ἐγένετο (he/she/it was made) καὶ οὐχ ὁ ἄνθρωπος διὰ τὸ σάββατον.
(Proper names will not be translated for you. Pronounce the word and guess. Most proper names are indeclinable, especially if they are originally Greek names.)
Back to Main || Lesson 5